Sunday, January 23, 2011

Azam 2011


Agak terlambat nak citer tentang azam tahun baru... tapi memandangkan baru ni jer kesempatan yang ada... aku citer jugak la..

Tahun ni banyak plan dan banyak target... yang penting sekali tahun ni aku nak tingkatkan bisnes online aku... yang ada 3 cabang nih... mana yang lebih masyuk, itu akan diberi focus lebih nanti for coming marketing plan strategic tahun depan... orang kata nak start bisnes.. start secara kecil-kecilan dulu... ditambah skill menjahit yang aku ada, insyaallah boleh digilap lagi hasilnya.

My 2011 Aims:
  1. No pregnancy.
  2. Diet to 55 kg (at least).
  3. Online Bisnes
    - tudung (focus:move to kanak2, tudung sekolah)
    - kain (cotton, silk)
    - baju kanak2 (focus: girls 1 -12 years)

  4. Annual Vacation
  5. Cleaning wardrobe(asing dan sedekah baju2 lama terpakai if relevant)
  6. New raya curtain
  7. New Kitchen
  8. Both anak yang sekolah mesti dapat 3rd place above in exams with my guidance.
  9. Korean Drama Series Collection - 10 stories
Cukuplah tak boleh banyak sangat, nanti keciwa. caiyok.. caiyok... tak susah untuk capai impian jika ada usaha dan keyakinan diri, serta bantuan dari Illahi.

~Amin~

.

2 comments:

  1. smlm borong apa kat GM?? aku bawak duit...tp takdee benda kenan...jual kain?? tu bukan aku start dulu ker?? ehehehe....

    ReplyDelete
  2. Ko ke GM jugak ke? tak jumpa pun?
    Yerla ko jual dulu... ko online, aku face to face... hahhaha

    ReplyDelete